Zobrazeno 1 - 10
of 23 358
pro vyhledávání: '"writing abilities"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionNumerous studies have shown that children with developmental language disorder (DLD), in addition to oral language difficulties, exhibit impaired writing abilities. Their texts contain problems in grammar, organization, cohesion, and leng
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc53affca575481bb5a2c899912cc124
Autor:
Cheng Ching Ho
Publikováno v:
Online Learning; Sep2024, Vol. 28 Issue 3, p33-54, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the European Second Language Association, Vol 8, Iss 1, Pp 114–130-114–130 (2024)
This mixed-methods study reports how Japanese multilingual writers develop their first-language (L1) Japanese and (second-language) L2 English writing abilities and L2 proficiency over the course of their university life. The study draws on Cook’s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ff877fa877d4ab1aa20f36a1b6069e7
Autor:
Alemneh, Simegn, Gebrie, Girma
Publikováno v:
In Social Sciences & Humanities Open 2024 9
Autor:
Ching Ho Cheng
Publikováno v:
Online Learning, Vol 28, Iss 3 (2024)
Artificial intelligence (AI) tools have become a popular topic in the education field. Most of the schools in Hong Kong focus on how to properly use AI software to help students’ learning experience. As this is still a relatively new device, the st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0791ea0c97d04704a99eddf7986bb628
Autor:
Nihlah Nihlah, Septi Fitri Meilana
Publikováno v:
Scaffolding: Jurnal Pendidikan Islam dan Multikulturalisme, Vol 5, Iss 2 (2023)
The purpose of this study was to analyze the ability of paragraph writing abilities by using think, talk, write model of cooperative learning in IV graders of MI Darul Ma'arif, Tangerang City. To achieve this objective, a descriptive-qualitative stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e67c5700804b4627993445b30ed28651
Autor:
Yu, Lu, Poehner, Matthew E.
Publikováno v:
In Journal of Second Language Writing June 2023 60