Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"workplace supports"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 10, Iss 1 (2023)
AbstractThis paper examines work-life balance as a predictor of job satisfaction in the tertiary education sector. The structural equation model was used to quantitatively analyse cross-sectional data gathered from 476 employees of 8 tertiary institu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a456bfb3bac54251aa068ff090185f73
Autor:
Kuhns, Catherine, Sandstrom, Heather
The Early Head Start Jobs project is an 18-month secondary data analysis project funded by a 2022 grant from the Office of Planning, Research, and Evaluation (OPRE) in the Administration for Children and Families, US Department of Health and Human Se
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4e842a8e609d2852d15386775e94d4c6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Susan K. Walker
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 9, Iss 4, p 293 (2019)
Using data from a national sample of parent and family educators in the US (n = 697), this comparative study examines professionals’ practices and technology-related attitudes, skill and workplace conditions. Overall, professionals report positive
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2e3defb623f46f59450e2ccc03c6c2b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Briella Baer
Transition-age youth and young adults diagnosed with autism spectrum disorder (ASD) have notably low rates of employment, compared to not only their peers without disabilities, but also compared to their peers with different disabilities. As such, th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::001f92e44c367b5239b06c53a95a51e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.