Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"working with students"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Center for Educational Policy Studies Journal, Vol 12, Iss 3, Pp 59-80 (2022)
Teachers enter the profession with enthusiasm for the new adventure. Unfortunately, when they start working, they encounter circumstances that give rise to stress. The present study, which used a sample of 550 participants from 50 primary schools sel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a4739e64ba2461782e94f3fdbe06286
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2019, Vol. 9, Issue 4, pp. 525-537.
Autor:
Mukovhe Masutha
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 9, p 608 (2022)
Against a backdrop of dominant deficit, victim-blaming and class/colourblind theories of unequal educational transitions and higher education outcomes, this article analyses thematically in-depth narrative interviews with Black working class “dropo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5cc3fc7941449748a85b1c27ed83783
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marija S. Ratković, Emina Dž. Hebib
Publikováno v:
Inovacije u Nastavi, Vol 31, Iss 3, Pp 20-26 (2018)
Contemporary school systems are in the process of reform the aim of which is, among other things, the development of inclusive policies and educational practice. The development of inclusive educational practice implies introducing changes in the sch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a03eabe167494d2591ad31e4aa6f4d8e