Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"worked-out example"'
Publikováno v:
教育システム情報学会中国支部研究発表会講演論文集. 21:23-30
Triangle Logic (TL) is a graphical representation of a three-clause argument composed of “Data”, “Conclusion” and “Warrant”. In this research, as an improvement of the triangle logic, Deductive Triangle Logic (DTL) that can be checked val
Autor:
Hirashima, Tsukasa
Triangle Logic (TL) is a graphical representation of a three-clause argument composed of “Data”, “Conclusion” and “Warrant”. In this research, as an improvement of the triangle logic, Deductive Triangle Logic (DTL) that can be checked val
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::621bad47a98487ee725330101bf9c6e2
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00053423
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00053423
Autor:
Evans, Sheila, Dawson, Clare
The value of students publicly sharing and discussing their solutions to unstructured problems is widely recognized. This can, however, be pedagogically challenging. The solutions may be partial, unclear and unpredictable. For many teachers, particul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::40b8aff3d1e41432a211a94c0752aed7
Publikováno v:
大阪教育大学紀要 第IV部門 教育科学. 61(1):195-209
本研究は,解法つき例題を用いた学習に「教材構成の方法」と「自己説明」とが及ぼす効果を検討した。これまでの研究で、解法つき例題を用いた学習に効果的であるとされる「教材構成
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jacobs, Bernhard
Es wird ein WWW-Tutorium zum Erlernen von Kombinatorikproblemen vorgestellt und dessen pädagogische Konzeption näher begründet. Die experimentelle Variation bezieht sich auf 4 Übungsvarianten, die sich im wesentlichen hinsichtlich des Feedbackumf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______256::dc793ef2862b7869a32c199f5b985bfb