Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"word form learning"'
Autor:
Katherine Ruth Gordon, Karla K McGregor, Brigitte Waldier, Maura Curran, Rebecca L Gomez, Larissa K Samuelson
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 7 (2016)
Research on word learning has focused on children’s ability to identify a target object when given the word form after a minimal number of exposures to novel word-object pairings. However, relatively little research has focused on children’s abil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a9a61f121504172b58260ee3d8e8633
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JOURNAL OF MEMORY AND LANGUAGE
This study clarifies the involvement of short- and long-term memory in novel word-form learning, using the Hebb repetition paradigm. In Experiment 1, participants recalled sequences of visually presented syllables (e.g., la-va-bu-sa-fa-ra-re-si-di),
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.