Zobrazeno 1 - 10
of 471
pro vyhledávání: '"word form learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marecka, Marta, Szewczyk, Jakub, Otwinowska, Agnieszka, Durlik, Joanna, Foryś-Nogala, Małgorzata, Kutyłowska, Katarzyna, Wodniecka, Zofia
Publikováno v:
In Cognition January 2021 206
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Cognitive Development July-September 2018 47:146-157
Publikováno v:
Psychonomic Bulletin & Review. 30:751-762
Spoken language contains overlapping patterns across different levels, from syllables to words to phrases. The discovery of these structures may be partially supported by statistical learning (SL), the unguided, automatic extraction of regularities f
Autor:
Nora, Anni1 anni.nora@aalto.fi, Karvonen, Leena1, Renvall, Hanna1, Parviainen, Tiina2, Kim, Jeong-Young3, Service, Elisabet4, Salmelin, Riitta1
Publikováno v:
PLoS ONE. 2/3/2017, Vol. 12 Issue 2, p1-20. 20p.
Autor:
Anni Nora, Leena Karvonen, Hanna Renvall, Tiina Parviainen, Jeong-Young Kim, Elisabet Service, Riitta Salmelin
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 12, Iss 2, p e0171034 (2017)
It is commonly thought that phonological learning is different in young children compared to adults, possibly due to the speech processing system not yet having reached full native-language specialization. However, the neurocognitive mechanisms of ph
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06ca971129854207bfdafa8a5773ee2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brain and Mind Institute Researchers' Publications
Spoken language contains overlapping patterns across different levels, from syllables to words to phrases. The discovery of these structures may be partially supported by statistical learning (SL), the unguided, automatic extraction of regularities f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::13a00568b821fb73f9e052ade73fe54b
https://ir.lib.uwo.ca/brainpub/1190
https://ir.lib.uwo.ca/brainpub/1190