Zobrazeno 1 - 10
of 216
pro vyhledávání: '"word detection"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionPrevious research has highlighted the influence of visual search (VS) on reading comprehension (RC); however, the underlying mechanisms of this effect remain poorly understood, particularly in children with reading disabilities. This stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0d253a2b922b41aa9f6983c3b57b5237
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience, Vol 15 (2021)
Measuring cognition in single subjects presents unique challenges. On the other hand, individually sensitive measurements offer extraordinary opportunities, from informing theoretical models to enabling truly individualised clinical assessment. Here,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c81482fd99d84647bba7f65593e52e27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 9 (2018)
In our previous study, we have proposed a three-stage model of emotion processing; in the current study, we investigated whether the ERP component may be different when the emotional content of stimuli is task-irrelevant. In this study, a dual-target
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c18ac42585ea4328a781ae60e5dd96c2
Publikováno v:
International Journal of Bilingualism
International Journal of Bilingualism, 2022, 26 (6), pp.784-798. ⟨10.1177/13670069211073578⟩
International Journal of Bilingualism, 2022, 26 (6), pp.784-798. ⟨10.1177/13670069211073578⟩
Aims and objectives/purpose/research questions: Currently available data show mixed results as to whether emotional resonance is stronger for words expressed in the mother tongue (L1) compared to a second language, acquired later in life (L2). One re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::789bb439215d113a083fbddd5c4d03b1