Zobrazeno 1 - 10
of 378
pro vyhledávání: '"women faculty"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fries-Britt, Sharon, Turner Kelly, Bridget
With the increasing focus on the critical importance of mentoring in advancing Black women students from graduation to careers in academia, this book identifies and considers the peer mentoring contexts and conditions that support Black women student
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/87583
Publikováno v:
Journal of Human Sciences and Extension, Vol 11, Iss 1 (2023)
The “leaky educational pipeline” metaphor refers to the steady tapering off of women obtaining graduate degrees and reaching the level of a tenured faculty member, although the number of women earning college degrees has surpassed males since the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07b293a1a9e844fc99047fc095aac9e5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bettina J. Casad, Christina E. Garasky, Taylor R. Jancetic, Anne K. Brown, Jillian E. Franks, Christopher R. Bach
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
There is a national interest in United States women’s underrepresentation in science, technology, engineering, and mathematics (STEM); however, gender inequality in the social sciences has not received similar attention. Although women increasingly
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b7dc886a65774e9fa5b0750584a4dbff
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2019, Vol. 8, Issue 4, pp. 378-396.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-02-2019-0024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.