Zobrazeno 1 - 10
of 653
pro vyhledávání: '"woman entrepreneurship"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Le, Quan V., Raven, Peter V.
Publikováno v:
The Journal of Developing Areas, 2015 Apr 01. 49(2), 57-76.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24241282
Autor:
Sri UNTARI, Yusuf SUHARTO
Publikováno v:
Geo Journal of Tourism and Geosites, Vol 33, Iss 4, Pp 1538-1544 (2020)
The development in tourism is nowadays a leading development in Indonesia; consequently, the tourism sectors is being developed up to the country sides. Tourism in rural areas is being estimated as an operational tool for integrating programs and sup
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35e66fce0c704e70b1f8d7a120efd324
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Burak Erkut, Hüseyin Karşılı
Publikováno v:
Perspectives on Women in Management and the Global Labor Market ISBN: 9781668459812
This chapter focuses on a specific case of woman entrepreneurship – creative crafts. After being considered a dead industry, the creative crafts industry is going through a phase of comeback, where anti-commercialism, localism, and sub-cultural ide
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ee957b86358fc2b142735a173be02ca5
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-5981-2.ch009
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-5981-2.ch009
Autor:
Chowdhury, Mohammed S.1, Amin, Mohammad Nurul1
Publikováno v:
International Journal of Business & Economics Perspectives. Winter2011, Vol. 6 Issue 1, p138-149. 12p. 1 Diagram, 2 Charts.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Begiç, H. Nurgül
Publikováno v:
İdil Sanat ve Dil Dergisi / Idil Journal of Art and Language. 4(16):107-124
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=695113
Micro, small and medium enterprises (MSMEs) are one of the popular business practices among Indonesian people. MSMEs are one of the country's economy's driving forces and one of Indonesia's most significant economic sectors. The role of MSMEs is to p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::19c1125e60f54d2362577bf18066b73e
Autor:
Çitçi, Umut Sanem, Sağır, Pınar Memiş
Publikováno v:
Kadın/Woman 2000; Jun2017, Vol. 18 Issue 1, p41-62, 22p