Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"withitness"'
Autor:
Wakamatsu, Akihiko, Wakamatsu, Misa
Publikováno v:
学校教育実践学研究. 29:155-162
The purpose of this study was to outline prior findings on classroom specifics and definitions of classroom management, and then to discuss what withitness is and how withitness is being studied abroad in order to create inclusive classroom managemen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Charles E. Notar, Stefanie R. Sorbet
Publikováno v:
Technium Social Sciences Journal, Vol 10, Pp 58-78 (2020)
The purpose of this article is to clearly define and exemplify "withitness," and determine can its value be in the eLearning education setting. The expert on classroom management, Jacob Kounin (8), listed four factors that underlie classroom manageme
Autor:
Kurdziolek, Margaret Angela
In the past, educators and policy makers believed that by providing more resources they could directly improve student-learning outcomes. To their frustration, this turns out not to be entirely true. Resources may be necessary but they are not suffic
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/28687
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-08162011-160010/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-08162011-160010/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.