Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"wine tourist experience"'
Publikováno v:
International Journal of Tourism Research. 24:839-853
Refereed/Peer-reviewed Wine tourism is a social phenomenon influenced by the presence and the dynamics of many individuals (e.g. service personnel, travel companions, and other tourists). This study, carried out in South Australia on 394 winery visit
Autor:
Manosso, Franciele Cristina, de Souza e Silva, Dartilene, Bizinelli, Camila, Gândara, José Manoel
Publikováno v:
Tourism and Hospitality International Journal ; Vol. 6 No. 2 (2016): April 2016 [ 12th Edition-EE]; 107-125
Tourism and Hospitality International Journal ; Vol. 6 Núm. 2 (2016): Abril 2016 [12ª Edición-EE]; 107-125
Tourism and Hospitality International Journal ; Vol. 6 N.º 2 (2016): Abril 2016 [12ª Edição-EE]; 107-125
Tourism and Hospitality International Journal ; Vol. 6 Núm. 2 (2016): Abril 2016 [12ª Edición-EE]; 107-125
Tourism and Hospitality International Journal ; Vol. 6 N.º 2 (2016): Abril 2016 [12ª Edição-EE]; 107-125
In contemporary times, health is becoming a relevant issue, from the perspective of understanding it from the motto of quality of life and not merely the absence of disease. Consequently, there are businesses that offer treatments for the welfare of
Autor:
Vitale, Lucrezia
Publikováno v:
Helvia. Repositorio Institucional de la Universidad de Córdoba
instname
instname
L’evoluzione dell’enoturismo, inteso come componente autonoma dell’offerta delle aziende vitivinicole o quale possibile integrazione del turismo rurale e tematico, ha determinato l’affermazione di un ben identificato settore del turismo di ni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::b48c26294e3e446eada459a9992736dd
http://hdl.handle.net/10396/22410
http://hdl.handle.net/10396/22410
Autor:
Vitale, Lucrezia
L’evoluzione dell’enoturismo, inteso come componente autonoma dell’offerta delle aziende vitivinicole o quale possibile integrazione del turismo rurale e tematico, ha determinato l’affermazione di un ben identificato settore del turismo di ni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1412::432f46dd8dc4375340ad65136907d197
https://hdl.handle.net/10396/22410
https://hdl.handle.net/10396/22410
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.