Zobrazeno 1 - 10
of 842
pro vyhledávání: '"wine authentication"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leticia Sarlo, Coraline Duroux, Yohann Clément, Pierre Lanteri, Fabien Rossetti, Olivier David, Augustin Tillement, Philippe Gillet, Agnès Hagège, Laurent David, Michel Dumoulin, Richard Marchal, Théodore Tillement, François Lux, Olivier Tillement
Publikováno v:
OENO One, Vol 58, Iss 4 (2024)
For the wine industry, ensuring quality and authenticity hinges on the precise determination of wine origin. In our study, we developed a fast semi-quantitative method to analyse 41 chemical elements in wine, employing inductively coupled plasma mass
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b52fda8c085b40b3956788e7f7948997
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ehlers, Mona, Uttl, Leos, Riedl, Janet, Raeke, Julia, Westkamp, Imke, Hajslova, Jana, Brockmeyer, Jens, Fauhl-Hassek, Carsten
Publikováno v:
In Food Control February 2023 144
Publikováno v:
Shipin Kexue, Vol 44, Iss 5, Pp 305-313 (2023)
With the continuous improvement of people’s living standards, wine is widely loved by consumers in our country. In recent years, the Chinese wine market has grown stronger. However, at the same time, wine counterfeiting has become a serious problem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02ba181f5cb442ab8f0041b8903a08fd
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chemosensors, Vol 8, Iss 3, p 59 (2020)
Consumers are increasingly interested in the characteristics of the products they consume, including aroma, taste, and appearance, and hence, scientific research was conducted in order to develop electronic senses devices that mimic the human senses.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fab225b06dd74bd292d87611e276f058