Zobrazeno 1 - 10
of 14 010
pro vyhledávání: '"willingness to recommend"'
Autor:
Tj, Hery Winoto1 hery.winoto@ukrida.ac.id, Melinda, Thong Felicia1 thong.012022048@civitas.ukrida.ac.id, Fushen1 dr.fushen@ukrida.ac.id
Publikováno v:
Dinasti International Journal of Economics, Finance & Accounting (DIJEFA). Sep/Oct2024, Vol. 5 Issue 4, p3297-3306. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Merav Ben Natan RN, MBA, PhD, David Maman MD, Milana Avramov RN, MA, Galina Shamilov RN, MA, Yaron Berkovich MD
Publikováno v:
Journal of Patient Experience, Vol 11 (2024)
Patient satisfaction and the willingness to recommend a hospital are critical for healthcare quality improvement. This study focuses on orthopedic patients, recognizing their unique healthcare experiences. We aimed to explore factors influencing orth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d46088e9d1644da82d9d489a91b2c2a
Publikováno v:
Studies and Scientific Researches: Economics Edition, Vol 0, Iss 38 (2023)
This research uses the integration model of UTAUT 2 and Trust by testing the constructs of Performance Expectancy, Effort Expectancy, Social Influence, Facilitating Condition, Hedonic Motivation, Habit, Price Value, and Trust as forming Behavioral In
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e426fb0072f4d38ad6e083698d5bed7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walsh, Benjamin M.1,2 (AUTHOR) walshbe@gvsu.edu, Kabat-Farr, Dana3 (AUTHOR), Matthews, Russell A.4 (AUTHOR), Schulte, Benjamin D.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Business & Psychology. Oct2021, Vol. 36 Issue 5, p841-856. 16p. 6 Charts, 3 Graphs.