Zobrazeno 1 - 10
of 29 665
pro vyhledávání: '"willingness to buy"'
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2024, Vol. 36, Issue 12, pp. 3533-3552.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-12-2023-1271
Publikováno v:
Gadjah Mada International Journal of Business. May-Aug2024, Vol. 26 Issue 2, p165-183. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Rajagiri Management Journal, 2024, Vol. 18, Issue 4, pp. 323-336.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RAMJ-12-2023-0329
Autor:
Uzdavinyte, Elze1 elze.uzdavinyte@gmail.com, Kaminskiene, Zivile1 zivile.kaminskiene@gmail.com
Publikováno v:
Organizations & Markets in Emerging Economies. 2023, Vol. 14 Issue 1, p152-170. 19p.
Autor:
Carina V. Melgaard, Emily Voss, Majken F. Hansen, Marlene Lassen, Michelle Hvidtfeldt, Sujita Pandey, Morten Arendt Rasmussen, Marianne Thomsen
Publikováno v:
Food Frontiers, Vol 5, Iss 2, Pp 494-507 (2024)
Abstract More than 700,000 tons of food are wasted annually in Denmark where dairy products are among the 10 most wasted food products. Therefore, this study aims to analyze Danish consumers’ understanding of the best‐before‐date label and rela
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/986345b4737345c3a6d1c798ae0fa626
Publikováno v:
Rajagiri Management Journal, Vol 18, Iss 4, Pp 323-336 (2024)
Purpose – The paper aims to investigate the impact of customers’ expectations, negative emotions and regret on consumers' intention to buy Chinese clothing products in the Palestinian market. Design/methodology/approach – This paper used a conv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc46bc062cc542939cf566eb95e6d0f0
Publikováno v:
Gadjah Mada International Journal of Business, Vol 26, Iss 2 (2024)
Marketing managers are able to influence consumers' perceptions of quality and their willingness to buy, using the frequency of price changes and price variability. This study aims to examine the differences in the frequency of price changes and pric
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5bda776204346c9a74bd44b5beb577a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.