Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"widening access and participation"'
Autor:
Quew-Jones, Rebecca Jane
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2024, Vol. 14, Issue 5, pp. 1042-1057.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Despite increasing access to higher education (HE) over the past two decades, students from disadvantaged backgrounds remain less likely to enter the most selective institutions, and less likely to achieve good outcomes. In England, providers that ch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b5a1c7bac6b4655a32b06f0863a5408
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2023, Vol. 13, Issue 2, pp. 338-354.
Autor:
Elisabeth Moores, Robert J. Summers, Matthew Horton, Lizzy Woodfield, Liz Austen, Julian Crockford
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
We present an analysis of two current policy options to improve evaluation of access and participation work: independent external evaluation vs. in-house evaluation. Evaluation of access and participation work needs to be well-conducted, objective an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/773d0de9a8b44943a4730c645be6a64f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.