Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"whole-school intervention"'
Autor:
Neisha Sundaram, Oliver Lloyd-Houldey, Semina Michalopoulou, Steven Hope, Joanna Sturgess, Elizabeth Allen, Rosa Legood, Stephen Scott, Lee D. Hudson, Dasha Nicholls, Deborah Christie, Russell M. Viner, Chris Bonell
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies, Vol 10, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background Despite high rates of adolescent mental-health problems, there are few effective whole-school interventions to address this. Whole-school interventions offer a feasible and sustainable means of promoting mental health. We previous
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38f3e8eef4d94f4db5260b49590468a0
Autor:
Chris Bonell, Steven Hope, Neisha Sundaram, Oliver Lloyd-Houldey, Semina Michalopoulou, Stephen Scott, Dasha Nicholls, Russell Viner
Publikováno v:
Public Health Research (2024)
Background Despite high rates of adolescent mental health problems, there are few effective school-based interventions to address this. Whole-school interventions offer a feasible and sustainable means of promoting mental health, but few have to date
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c1e6854515a4fb1b759c6832d3d1471
Autor:
Louise Knight, Lydia Atuhaire, Amiya Bhatia, Elizabeth Allen, Sophie Namy, Katharina Anton-Erxleben, Janet Nakuti, Angel Mirembe, Mastula Nakiboneka, Janet Seeley, Helen A. Weiss, Jenny Parkes, Chris Bonell, Dipak Naker, Karen Devries
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background We sought to determine whether the Good School Toolkit-Primary violence prevention intervention was associated with reduced victimisation and perpetration of peer and intimate partner violence four years later, and if any associat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f69efbd83ad04ef6af8f33bb93b6f700
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 14 (2023)
BackgroundHealth promotion interventions that are developed and evaluated by researchers and other external providers are at risk of not being sustained beyond the initial implementation period. When delivered by a lay school health worker, the SEHER
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a796cf92cd44c2897cdc5f197c2c2a5
Publikováno v:
Societies, Vol 13, Iss 9, p 212 (2023)
The advent of the internet has channeled more online-related tasks into our lives and they have become a pre-requisite. One of the concerns with high internet usage is the multiplication of cyber-associated risky behaviors such as cyber aggression an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/315d80ab43fc45edbdc0f2f42ddd27c7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.