Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"whole-education approach"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 9, p 959 (2023)
Inclusion is an important aspect of achieving the Sustainable Development Goals (SDGs) in education. This article will discuss the significance of recent developments in the field of school-based bullying prevention and evaluate their applicability t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21781226827640f796c19ad2f8abe98a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Higgins Norman, James1 james.ohigginsnorman@dcu.ie, Berger, Christian2, Yoneyama, Shoko3, Cross, Donna4
Publikováno v:
Pastoral Care in Education. Sep2022, Vol. 40 Issue 3, p328-341. 14p.
Autor:
Garry Hornby
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 10, p 1008 (2023)
Improving education provision for children with special educational needs and disabilities in Barbados is the focus of this article. It takes into account the wider historical and educational context and uses a whole education approach to conduct the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57034fa1a0e7420b9b26faa838c647e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pastoral Care in Education. 40:328-341
Publikováno v:
International Journal of Bullying Prevention.
Publikováno v:
Mental Health Weekly Digest; 10/13/2023, p546-546, 1p