Zobrazeno 1 - 10
of 485
pro vyhledávání: '"whole child"'
Publikováno v:
Issues Around Violence in Schools
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alisha H. Redelfs, Madeleine Smith, Jacinda A. Merrill, Shannon Grimsley, Hollyann E. Jenkins, Jacqueline S. Tederick, Amanda G. Butler, Kirsten Dueck, Margy Eastham Thomas, David A. Perez, Leah D. Whigham
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 11 (2023)
BackgroundPublic health interventions that target children's physical, mental, and emotional health will enhance their ability to learn and grow. Although more complex, school initiatives that address multiple ecological levels and take a holistic vi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73600a60d22241658768eef6d2858003
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Continuity in Education, Vol 4, Iss 1, Pp 41–49-41–49 (2023)
This paper presents a historical account of the development of key concepts at the intersection of American education and health. Beginning with early advancements from the Association for Supervision and Curriculum Development and the World Health O
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/440dcb74e0134c52b1322656c05f1b6e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.