Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"website design quality"'
Autor:
Bayelign Abebe Zelalem
Publikováno v:
Proceedings on Engineering Sciences, Vol 3, Iss 3, Pp 273-282 (2021)
This study aimed to investigate factors influencing building consumers' initial trust in e-commerce in Ethiopia. Mizan-Tepi University academic staffs were chosen as the population for this study. A quantitative research approach with an explanatory
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ef5ced0382b4ceeb5dca938fcb452d9
Autor:
Racquel Untalan Cruz, Rico A. Billanes
Publikováno v:
Indonesian Journal of Halal Research, Vol 3, Iss 2, Pp 34-42 (2021)
The purpose of this paper is to determine and investigate the online purchase intention among Filipino non-Muslim consumers towards Halal food. The fact could be explained by the increased number of consumers who were ready to purchase Halal products
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bc5dcda016b44baae57684be4d516af
Publikováno v:
Gadjah Mada International Journal of Business, Vol 21, Iss 2, Pp 187-222 (2019)
The purpose of this study is to examine and understand the effect of website design quality and service quality toward consumers’ repurchase intention in the Asian, European, American, and Australian e-commerce industry. This research implemented s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5d455bce59b40b79392dbe2ac1d95c3
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Indonesia, Vol 19, Iss 1, Pp 80-90 (2019)
The purpose of this study is to analyze and test: 1. Whether Website Design Quality from Tok opedia.com has a positive effect on Trust, 2. Does Website Design Quality from Tok opedia.com have a positive effect on Satisfaction, 3. What is Service Qual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3fb15ba30a09410ba53c7b2daa101378
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gadjah Mada International Journal of Business, Vol 21, Iss 2, Pp 187-222 (2019)
Gadjah Mada International Journal of Business; Vol 21, No 2 (2019): May-August; 187-222
Gadjah Mada International Journal of Business; Vol 21, No 2 (2019): May-August; 187-222
The purpose of this study is to examine and understand the effect of website design quality and service quality toward consumers’ repurchase intention in the Asian, European, American, and Australian e-commerce industry. This research implemented s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nicholas Wilson, Keni Keni
Publikováno v:
Jurnal Manajemen dan Pemasaran Jasa, Vol 11, Iss 2, Pp 291-310 (2018)
This research was conducted in order to assess the direct and indirect effect of website design quality and service quality toward consumers’ repurchase intention, both directly and indirectly through trust in the Indonesian e-commerce industry. Th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.