Zobrazeno 1 - 10
of 150
pro vyhledávání: '"webVR"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Francisco Javier Rocha Estrada, Jessica Alejandra Ruiz-Ramírez, Carlos Enrique George-Reyes, Leonardo David Glasserman-Morales
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Educational institutions have continuously adapted to new realities in school education, accelerated recently by the COVID-19 pandemic’s transformation of learning modalities. This article analyzes teachers’ and Students’ acceptance of a web-ba
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfa4dcfd8175438880f2d3da1e6091ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hahn, Jim F.
Publikováno v:
Information and Learning Science, 2018, Vol. 119, Issue 11, pp. 652-661.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-07-2018-0069
Publikováno v:
福岡教育大学紀要. 第三分冊, 数学・理科・技術科編 = Bulletin of University of Teacher Education Fukuoka. Part III, Mathematics, natural sciences and technology. 72:49-59
“Development of High-Tech Teaching Materials for Earth Science Education” (Ueda et al., 2022) was astudy on how to develop a WebAR planet globes using A-Frame. By actively introducing the developedhigh-tech teaching materials to earth science edu
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 7, Pp 185773-185785 (2019)
With the rapid development of Web Virtual Reality (WebVR) technology, increasing focus has been placed on this domain. WebVR indoor scenario design studies have been of important value in both academia and industry. However, many bottlenecks still ne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50a446ad993a42b6a1aaa8ef806c2906
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 6, Pp 27726-27735 (2018)
With the arrival of the Web 2.0 era and the rapid development of virtual reality (VR) technology in recent years, WebVR technology has emerged as the combination of Web 2.0 and VR. Moreover, the concept of “WebVR + medical science”is also propose
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/091958e5fb974d319a2443640f98c5db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Varghese, Devis, Joseph, Grace
— The goal of this project is to develop a virtual reality based model for the purpose of immersive and interactive learning environment for students. The initiative focuses on using VR technology to give students a better learning experience. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::696eac37f33bee6981674b2de50261de
Publikováno v:
Proceedings, Vol 54, Iss 1, p 47 (2020)
Virtual Reality, due to its complexity and technological requirements, has a set of frictions that hinder its dissemination. The main ones can be summarized in the requirement to learn complex developing environments, like game engines, then we need
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c861206fe7a450f9d737e74f27c3be1