Zobrazeno 1 - 10
of 670
pro vyhledávání: '"web-task"'
LLM-based autonomous agents often fail to execute complex web tasks that require dynamic interaction due to the inherent uncertainty and complexity of these environments. Existing LLM-based web agents typically rely on rigid, expert-designed policies
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.15978
Autor:
Son, Kihoon, Kwon, Jinhyeon, Choi, DaEun, Kim, Tae Soo, Kim, Young-Ho, Yun, Sangdoo, Kim, Juho
With the advancement of Large-Language Models (LLMs) and Large Vision-Language Models (LVMs), agents have shown significant capabilities in various tasks, such as data analysis, gaming, or code generation. Recently, there has been a surge in research
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.04497
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Takaku, Masao, Oyama, Keizo, Aizawa, Akiko, Ishikawa, Haruko, Minamide, Kengo, Kato, Shin, Yamana, Hayato, Hayashi, Junya
Publikováno v:
NIIテクニカル・レポート. :1-8
We built a terabyte-scale web data collection, NW1000G-04, which was used in the NTCIR-5 WEB task. This paper describes the process of building the collection and some statistics of it in detail.
Publikováno v:
Вестник Северо-Кавказского федерального университета, Vol 0, Iss 2, Pp 141-148 (2022)
The article reveals the concept of students' autonomous learning activity as a way to form a new level ofpersonality within the framework and context of lifelong learning. The article analyzes the features of educational and cognitive activity within
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5ba184a57264227889e52079cc6fe9c
Publikováno v:
FIRE
The FIRE 2013 Question Answering for the Spoken Web (QASW) task was an information retrieval evaluation in which the goal was to match spoken Gujarati questions to spoken Gujarati answers. This paper describes the design of the task, the development