Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"web sales"'
Autor:
Dalina-Maria Andrei
Publikováno v:
Ovidius University Annals: Economic Sciences Series, Vol XXIV, Iss 1, Pp 12-21 (2024)
This paper investigates the landscape of the e-commerce in the European Union (EU), from several angles, bringing into discussion issues related to the concept of electronic commerce, trends and new legislative framework of this domain adopted at t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3343278291354278bb85816c965e481d
Publikováno v:
Information, Vol 14, Iss 12, p 651 (2023)
The inexorable march of technological advancement, particularly within the digital domain, continues to exert a profound influence on global economies, societies, and governance frameworks. This paper delves into the intricate coordination between di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0342e43bfbf24a84b7a510e1e1664b4e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information, Vol 14, Iss 9, p 480 (2023)
Digital business plays a crucial role in driving energy efficiency and sustainability by enabling innovative solutions such as smart grid technologies, data analytics for energy optimization, and remote monitoring and control systems. Through digital
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9be13fec38d94ae8aecfe7ef4ddebead
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The global pandemic Covid-19, which has been causing havoc worldwide for two years, has drastically changed the established rules of humankind's behavior until then. There is almost no business segment that is not affected by this pandemic. People's
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::88429c55df83582d339f357b2603fd34
https://www.bib.irb.hr/1194013
https://www.bib.irb.hr/1194013
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 36, Iss 3, Pp 125-130 (2005)
Direct e-mail marketing refers to approaching customers directly, without employing intermediaries. It represents a direct mode of communication with the target population, which affects the creation of stronger and more loyal relationships with pros
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ca223f6fdea4e02ad8c2ebf3129683c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.