Zobrazeno 1 - 10
of 288
pro vyhledávání: '"wear reduction"'
Publikováno v:
Petroleum Research, Vol 7, Iss 4, Pp 430-436 (2022)
Displaying a two-dimensional pure crystal carbon structure, Graphene is the strongest, yet thinnest substance discovered by scientists. Coating tungsten carbide (TC) drill bits with graphene to evaluate the effect of graphene on the wear, as well as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b41504ebd6dc46bdaf733ff6951cc3e8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Friction, Vol 9, Iss 5, Pp 1098-1109 (2020)
Abstract The movement pattern of ellipsoidal nanoparticles confined between copper surfaces was examined using a theoretical model and molecular dynamics simulation. Initially, we developed a theoretical model of movement patterns for hard ellipsoida
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/553c8ddf2bfa497a9f1a5b618056c686
Publikováno v:
Railway Engineering Science, Vol 28, Iss 2, Pp 160-183 (2020)
Abstract The existing multi-objective wheel profile optimization methods mainly consist of three sub-modules: (1) wheel profile generation, (2) multi-body dynamics simulation, and (3) an optimization algorithm. For the first module, a comparably cons
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75842c0d768c42f8a64251c8ee34ad7f