Zobrazeno 1 - 10
of 785
pro vyhledávání: '"weak vowels"'
Autor:
Huang, Hui-chuan J.
Publikováno v:
Oceanic Linguistics, 2018 Dec 01. 57(2), 265-288.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26779834
Publikováno v:
神戸学院大学教職教育センタージャーナル = Kobe Gakuin Journal of Teacher Education. 8:1-12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hui-chuan J. Huang
Publikováno v:
Oceanic Linguistics. 57:265-288
Publikováno v:
文学部紀要 = Bulletin of The Faculty of Language and Literature. 31(1):107-122
英語音声教育において「通じやすさ (intelligibility) 」を高めるためには、英語のリズムの習得が重要である。しかし、臨界期といわれる年齢を過ぎている大人が、耳から音声教材を聞
Publikováno v:
American English Phonetics and Pronunciation Practice ISBN: 9780429492228
American English Phonetics and Pronunciation Practice
English Phonetics and Pronunciation Practice ISBN: 9781315163949
American English Phonetics and Pronunciation Practice
English Phonetics and Pronunciation Practice ISBN: 9781315163949
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::266870f974bff70dd7ab96cf4ccbd492
https://doi.org/10.4324/9780429492228-8
https://doi.org/10.4324/9780429492228-8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
室蘭工業大学紀要 = Memoirs of the Muroran Institute of Technology. 55:1-7
This article aims to propose a method of instructing English weak vowels to Japanese learners of English pronunciation. The vowels are differently cognized by English and Japanese speakers depending on the phonetic and phonological properties of each
Autor:
Anne Fabricius
Publikováno v:
Language Variation and Change. 14:211-237
Several changes in consonant and vowel pronunciations in younger generations of native speakers of Received Pronunciation (RP) are currently the object of research interest. In order to further an empirically grounded description of changes in RP, th