Zobrazeno 1 - 10
of 1 004
pro vyhledávání: '"warm-glow"'
Publikováno v:
Management of Environmental Quality: An International Journal, 2023, Vol. 35, Issue 3, pp. 485-505.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MEQ-09-2022-0268
Autor:
G. Tomas M. Hult, Maria Alejandra Gonzalez-Perez, Forrest V. Morgeson III, Immanuel Azaad Moonesar
Publikováno v:
Journal of Sustainable Marketing, Pp 1-29 (2023)
A variety of entities are increasingly concerned with sustainability (e.g., customers, firms), and these entities will often increase their sustainability actions if there is a performance and/or quality-of-life incentive to do so. But such a simplis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f72e220327194ccfb18d74e9f05a2814
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Internet Research, 2022, Vol. 33, Issue 3, pp. 1114-1133.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-11-2021-0808
Autor:
Gifty Marley, Rayner Kay Jin Tan, Dan Wu, Tong Wang, Murong Sun, Qilei Sheng, Margaret Elizabeth Holly, Takhona Grace Hlatshwako, Cheng Wang, Weiming Tang, Rohit Ramaswamy, Ligang Yang, Danyang Luo, Sean S. Sylvia, Kurt Gray, David Van Duin, Heping Zheng, Joseph D. Tucker
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background Gonorrhea and chlamydia are the most common sexually transmitted diseases (STDs) among men who have sex with men (MSM) in China. Previous studies have shown pay-it-forward (PIF) interventions to be associated with a substantial in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1036f1cced774ec9991174e58dbdf0f9
Publikováno v:
International Journal of Event and Festival Management, 2023, Vol. 14, Issue 1, pp. 92-112.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEFM-08-2022-0062
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Food Journal, 2022, Vol. 124, Issue 12, pp. 4533-4550.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-04-2021-0441
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIMS Agriculture and Food, Vol 6, Iss 4, Pp 891-919 (2021)
This study seeks to examine consumer intention to re-consume organic food in Indonesia from a psychological standpoint using the Theory of Planned Behavior (TPB). In this study, new constructs were included, namely perceived sensory appeal, egoistic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39414d3c5474402eb4731a6b20e07dd9