Zobrazeno 1 - 10
of 67 913
pro vyhledávání: '"warm glow"'
Autor:
Sharma, Ruchika1 ruchi.sharma0320@gmail.com, Singh, Pratibha2 pratibha.tashu@gmail.com, Sharma, Ajeet3 ajeet9sharma@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Electronic Commerce Research. Nov2024, Vol. 25 Issue 4, p223-241. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management of Environmental Quality: An International Journal, 2023, Vol. 35, Issue 3, pp. 485-505.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MEQ-09-2022-0268
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grossman, Philip J.1 (AUTHOR) philip.grossman@monash.edu, Levy, Jonathan2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/25/2024, Vol. 19 Issue 3, p1-19. 19p.
Autor:
Bicksler, William Hamilton1 (AUTHOR), Mahasuweerachai, Patcharaporn2 (AUTHOR), Suttikun, Chompoonut2 (AUTHOR) chomsu@kku.ac.th
Publikováno v:
Journal of Global Marketing. Dec2024, p1-17. 17p. 3 Illustrations.
Autor:
Hult, G. Tomas M.1 hult@msu.edu, Gonzalez-Perez, Maria Alejandra2, Morgeson III, Forrest V.1, Moonesar, Immanuel Azaad3
Publikováno v:
Journal of Sustainable Marketing. 2023, Vol. 4 Issue 2, p149-176. 28p.
Autor:
G. Tomas M. Hult, Maria Alejandra Gonzalez-Perez, Forrest V. Morgeson III, Immanuel Azaad Moonesar
Publikováno v:
Journal of Sustainable Marketing, Pp 1-29 (2023)
A variety of entities are increasingly concerned with sustainability (e.g., customers, firms), and these entities will often increase their sustainability actions if there is a performance and/or quality-of-life incentive to do so. But such a simplis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f72e220327194ccfb18d74e9f05a2814
Autor:
Giebelhausen, Michael1 mdg234@cornell.edu, Chun, HaeEun Helen1 hc633@cornell.edu, Cronin Jr., J. Joseph2 jcronin@cob.fsu.edu, Hult, G. Tomas M.3 hult@msu.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul2016, Vol. 80 Issue 4, p56-71. 20p. 5 Color Photographs, 4 Charts, 3 Graphs.