Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"wallcharts"'
Autor:
Cole T.C.H., Hilger H.H., Bachelier J.B., Stevens P.F., Goffinet B., Shiyan N.M., Zhygalova S.L., Mosyakin S.L.
Publikováno v:
Ukrainian Botanical Journal, Vol 78, Iss 3, Pp 235-241 (2021)
Historically, wallcharts and posters created by botanical illustrators, often highly skilled artists, have played an important role in teaching botany at the university level. Large-scale panels and posters can visualize complex interrelationships an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8515723a65054e9e9e3e3a62fbeee160
Autor:
R. Alan Aitken, M. Pilar Gil
Publikováno v:
Substantia, Vol 3, Iss 2 (2019)
An early surviving copy of a periodic table of the elements wallchart is described and it is compared with other early versions of the periodic table. The status of chemistry teaching in St Andrews at the time and particularly the lectures of Profess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e99d185199f408b99bbb379b5c9b223
Publikováno v:
東京家政大学研究紀要 1 人文社会科学 = Bulletin of Tokyo Kasei University 1 Cultural and Social Science. 61:19-28
Autor:
M. Pilar Gil, R. Alan Aitken
Publikováno v:
Philosophical transactions. Series A, Mathematical, physical, and engineering sciences. 378(2180)
The teaching of the chemistry of the elements at the University of St Andrews by Professor Thomas Purdie FRS is examined with reference to selections from a collection of recently discovered historic wallcharts and extracts from his detailed hand-wri
Autor:
Aitken, R. Alan, Gil , M. Pilar
Publikováno v:
Substantia, Vol 3, Iss 2 (2019)
An early surviving copy of a periodic table of the elements wallchart is described and it is compared with other early versions of the periodic table. The status of chemistry teaching in St Andrews at the time and particularly the lectures of Profess
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::378f521ec37dbd7ce8a98c598795c82c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.