Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"vulnerable road user (VRU)"'
Publikováno v:
Frontiers in Robotics and AI, Vol 10 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e67d60d1033a46bc8d4c4f82c57821ce
Autor:
Juwon Drake, Alessandra Vennema, Lily Slonim, Eric Englin, Alyssa Brodeur, Alexander K. Epstein, Donald L. Fisher
Publikováno v:
Frontiers in Future Transportation, Vol 4 (2023)
Pedestrian fatalities have been increasing in the United States over the past decade; in 2021 they reached a 40-year high and together with an increasing number of bicyclist fatalities surged to over 8,400 vulnerable road users (VRUs) killed by motor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/125e9cd8f92645ce9f309884d6cc018f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grace L. Su, Chi-Hsun Hsieh, Chi-Tung Cheng, Chih-Yuan Fu, Yu-San Tee, Stewart C. Wang, Brian A. Derstine, Shih-Ching Kang
Publikováno v:
Healthcare
Volume 9
Issue 8
Healthcare, Vol 9, Iss 1006, p 1006 (2021)
Volume 9
Issue 8
Healthcare, Vol 9, Iss 1006, p 1006 (2021)
Introduction: The severity of injury from motor vehicle crashes (MVCs) depends on complex biomechanical factors, and the bodily features of the injured person account for some of these factors. By assuming that vulnerable road users (VRUs) have limit
Publikováno v:
IET Intelligent Transport Systems. 11(3):126-133