Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"vtes"'
Publikováno v:
Акушерство, гинекология и репродукция, Vol 17, Iss 4, Pp 533-545 (2023)
An issue of venous thromboembolic events (VTEs) in pregnant women and puerperas in Russia as well as throughout the world remains relevant. Specialized events with expert’s participation could not be better to promote active discussion and construc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/099c3028773f429983507e1e17a0bc78
Targeted Manipulation of Vertically Transmitted Endophytes to Confer Beneficial Traits in Grapevines
Autor:
Chun-Xiao Chen, Li-Rong Guo, Yu-Tao Wang, Yun Wen, Yu Li, Chun-Xi Lu, Ping Zhou, Shuang-Ye Huang, Yi-Qian Li, Xiao-Xia Pan, Shu-Sheng Zhu, Ming-Zhi Yang
Publikováno v:
Horticulturae, Vol 10, Iss 6, p 607 (2024)
Vertically transmitted endophytes (VTEs) with multi-host-supporting functions are considered plant-acquired heritable traits, which can be manipulated to develop plants with the stable inheritance of these VTEs, defined here as ‘plant endophytic mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa1a3192887f4423b25db882a764ca7a
Autor:
Alison Said
Publikováno v:
Discover Education, Vol 2, Iss 1, Pp 1-16 (2023)
Abstract The overall purpose of this qualitative study is to gain a deeper understanding of how employers, who represent the Maltese labour market, view the role identities of Vocational Teacher Educators (VTEs). Data were collected through semi-stru
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c2e969139074211a29a08038f235970
Autor:
Said, Alison
Publikováno v:
Qualitative Sociology Review. 18(1):50-72
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1030005
Autor:
Alison Said
Publikováno v:
Qualitative Sociology Review, Vol 18, Iss 1, Pp 50-72 (2022)
This paper gains a deeper understanding of the professional role identities of vocational teacher educators (VTEs) when compared with mainstream teacher educators (MTEs) in Malta. It is framed using identity theory from the structural symbolic intera
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea4332ddb51442528bd1b6d5e4e36133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dr Inġ. Alison Said
Publikováno v:
Qualitative Sociology Review. 18:50-72
This paper gains a deeper understanding of the professional role identities of vocational teacher educators (VTEs) when compared with mainstream teacher educators (MTEs) in Malta. It is framed using identity theory from the structural symbolic intera
A Simple and Efficient Method to Fabricate Superhydrophobic Wood with Enhanced Mechanical Durability
Publikováno v:
Forests, Vol 10, Iss 9, p 750 (2019)
The poor durability and complex production process are two tough challenges for the practical application of superhydrophobic wood. In this work, high-mechanical-resistance superhydrophobic wood was fabricated by a one-step hydrothermal vacuum dippin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0add3e954ffc424091f0e7e4f7d3a403
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.