Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"voting intention"'
Publikováno v:
Religious: Jurnal Studi Agama-Agama dan Lintas Budaya, Vol 8, Iss 1, Pp 33-44 (2024)
This study investigates the extent to which social network characteristics, religious identity, and past political participation influence voting intentions in Indonesia's 2024 general election, with a particular focus on the implications of religios
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b0f67f61d064a01af3c2b7a12293838
Autor:
Zakari Bukari, Abu Bakar Abdul Hamid, Hishamuddin Md. Som, Md. Uzir Hossain Uzir, Shani Bashiru, Lawrencia Agyepong, Sebrina Kafui Tsagli, Hussam Al Halbusi
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThe dominant media ideology argues that the successful application of social media engagement in commercial marketing has the potential to influence customers buying decisions by X percentage. This can equally play a pivotal role in voters` v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b953bd9bbe7c4dcbbb0c66a76246e50b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
José Andrés Díaz-González
Publikováno v:
Revista de Estudios Sociales, Vol 82, Pp 159-178 (2022)
This article analyzes whether there is a link between the religious identification of the Costa Rican population and their voting intention. Following the results of the 2018 presidential elections, in which an evangelical Protestant candidate passed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47ebbc01a8e74d9d8b71e5a48a624a80
Publikováno v:
Politische Vierteljahresschrift, 64, 1, 51-78, GLES Open Science Challenge 2021
Ergebnisse von Meinungsumfragen sind ein wichtiger Bestandteil der politischen Berichterstattung vor Wahlen. Daher wird seit Langem untersucht, ob die aufgrund von Umfrageergebnissen wahrgenommene Popularität politischer Parteien dazu führen kann,
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/86495
Publikováno v:
Communication & Society (Formerly Comunicación y Sociedad), Vol 36, Iss 1 (2023)
How much do the performances of top candidates in televised debates affect vote intentions in parliamentary democracies? The article addresses this question and disentangles the effects of predisposition and performance in televised debate reception.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48e3323fab3b46a395b399f12d1e834f
Autor:
Zakari Bukari, Abu Bakar Abdul Hamid, Hishamuddin Md. Som, George Cudjoe Agbemabiese, Fidelis Quansah
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 9, Iss 1 (2022)
Voters` participation is considered fundamental in an electoral process. Yet almost half the countries in the world have voter turnouts of (60–79) percent. To be able to predict and influences voters` behavior, political parties and political consu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15d7dda8012f4d05aecbdbad99e794cb
Publikováno v:
JSP: Jurnal Ilmu Sosial dan Ilmu Politik, Vol 25, Iss 1, Pp 32-47 (2021)
The Regional Head Election campaign frequently uses electronic Word of Mouth (eWOM) communication because of social media's growth and the Covid-19 pandemic that took place during the election year. In commercial brands, eWOM impact has influence bra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfd34ce441184f1bbd2eef41bee6b01f
Autor:
Lampl, Zsuzsanna
Publikováno v:
Fórum Társadalomtudományi Szemle / Forum Social Science Review. XXIII(4):149-154
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=995694
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.