Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"von Seelen J"'
Autor:
Daly-Smith, Andy, Morris, Jade L., Norris, E., Williams, T.L., Archbold, V., Kallio, J., Tammelin, T.H., Singh, A., Mota, J., von Seelen, J., Pesce, C., Salmon, J., McKay, H., Bartholomew, J., Resaland, G.K.
Yes
Physically active learning (PAL) - integration of movement within delivery of academic content - is a core component of many whole-of-school physical activity approaches. Yet, PAL intervention methods and strategies vary and frequently are n
Physically active learning (PAL) - integration of movement within delivery of academic content - is a core component of many whole-of-school physical activity approaches. Yet, PAL intervention methods and strategies vary and frequently are n
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/18675
Publikováno v:
Health Education Research, 2018 Jun 01. 33(3), 232-242.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48509840
Publikováno v:
Health Promotion International, 2017 Apr 01. 32(2), 177-184.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48518374
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.