Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"von Kotzebue, Lena"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thoms, Lars-Jochen, Kremser, Erik, von Kotzebue, Lena, Becker, Sebastian, Thyssen, Christoph, Huwer, Johannes, Bruckermann, Till, Finger, Alexander, Meier, Monique
In order to systematically introduce (prospective) teachers to teaching in the digital world and to lay the foundations for concepts that are meaningful in terms of physics education, essential aspects of learning with and via digital media must be c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::83274ff188b568c9501109c468ff9d93
Game-based learning is becoming increasingly popular in education. The playful experience especially promises a high degree of students’ motivation. In this research, we examine the influence of sequential scaffolding within a digital educational e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3941::b3c18888af1cfcc460747a57b5d4286d
https://eplus.uni-salzburg.at/doi/10.3390/mti6020008
https://eplus.uni-salzburg.at/doi/10.3390/mti6020008
Autor:
von Kotzebue, Lena
Until now, TPACK has mostly been measured by subject-unspecific self-report measures. In contrast, this study introduces and analyzes an objective and biology-specific performance assessment of the four T-dimensions of TPACK. This instrument was used
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3941::833db31303e3cbc5d4735a6fb0e59af9
https://eplus.uni-salzburg.at/doi/10.1080/15391523.2022.2030268
https://eplus.uni-salzburg.at/doi/10.1080/15391523.2022.2030268
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meier, Monique, Thyssen, Christoph, Becker, Sebastian, Bruckermann, Till, Finger, Alexander, Kremser, Erik, Thoms, Lars-Jochen, von Kotzebue, Lena, Huwer, Johannes
Bildung in der digitalen Transformation, p. 184
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1267369c181a5ceae8eb21f8b8a075cd
Autor:
von Kotzebue, Lena, Meier, Monique, Finger, Alexander, Kremser, Erik, Huwer, Johannes, Thoms, Lars-Jochen, Becker, Sebastian, Bruckermann, Till, Thyssen, Christoph
Publikováno v:
Education Sciences 11 (2021), Nr. 12
Education Sciences
Education Sciences; Volume 11; Issue 12; Pages: 775
Education Sciences, Vol 11, Iss 775, p 775 (2021)
Education Sciences
Education Sciences; Volume 11; Issue 12; Pages: 775
Education Sciences, Vol 11, Iss 775, p 775 (2021)
For the planning and implementation of lessons with digital technologies, a subject-specific technology-related professional competence of teachers is of central importance. However, the competency frameworks developed so far remain in a general pers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f75ac9dd084fd49d7ff7c3068e5c32e4
https://www.repo.uni-hannover.de/handle/123456789/12614
https://www.repo.uni-hannover.de/handle/123456789/12614