Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"voluntary movement paradigm"'
Publikováno v:
The Journal of Pain, 16(3), 258-269. Churchill Livingstone
Recent experimental data show that associative learning processes are involved not only in the acquisition but also in the spreading of pain-related fear. Clinical studies suggest involvement of positive affect in resilience against chronic pain. Sur
Publikováno v:
The Journal of Pain, 15(6), 632-644. Churchill Livingstone
From a treatment perspective, it is highly relevant to pinpoint individual vulnerability factors for resistance to exposure treatment in highly fearful chronic pain patients. Previous fear conditioning research showed that healthy individuals scoring
Autor:
Ann Meulders, Johan W.S. Vlaeyen
Publikováno v:
The Journal of Pain, 14(4), 412-423. Churchill Livingstone
Fresh empirical evidence supports the notion that fear of movement-related pain can be acquired through associative learning. In the context of these findings, 2 ideas are appealing, yet uninvestigated. The first is that merely the intention to perfo
Autor:
Ann Meulders, Johan W.S. Vlaeyen
Publikováno v:
Pain, 154(2), 272-282. LIPPINCOTT WILLIAMS & WILKINS
Recent evidence indicates that pain-related fear can be acquired through associative learning. In the clinic, however, spreading of fear and avoidance is observed beyond movements/activities that were associated with pain during the original pain epi
Publikováno v:
The Journal of Pain, 18(1), 79-95. Churchill Livingstone
Fear learning deficiencies might contribute to the development and maintenance of chronic pain disability. Fear is often not restricted to movements (conditioned stimulus [CS+]) originally associated with pain (unconditioned stimulus), but expands to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.