Zobrazeno 1 - 10
of 652
pro vyhledávání: '"voice load"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Voice and Speech Review. :1-10
Publikováno v:
Advances in Intelligent Systems and Computing ISBN: 9783030889753
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7a2deb0721b1e98c811d9cc1d31db9fa
https://doi.org/10.1007/978-3-030-88976-0_6
https://doi.org/10.1007/978-3-030-88976-0_6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T. I. Pozdnyakova
Publikováno v:
Pedagogical IMAGE. 12:18-25
Autor:
Hitomi Shibuya, Søren Peter Lund, Matthias Scholz, Jesper Kristiansen, Per Møberg Nielsen, Roger Persson
Publikováno v:
International Archives of Occupational and Environmental Health. 87:851-860
The study investigated the noise exposure in a group of Danish school teachers. The aims were to investigate if noise posed a risk of impairment of hearing and to study the association between classroom acoustical conditions, noise exposure, vocal sy
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Persson, Roger, Kristiansen, Jesper1 jkr@nrcwe.dk, Lund, Søren1, Shibuya, Hitomi1, Nielsen, Per2, Scholz, Matthias3
Publikováno v:
International Archives of Occupational & Environmental Health. Nov2014, Vol. 87 Issue 8, p851-860. 10p.
Autor:
T. A. Kovalchuk, I. V. Savushina
Publikováno v:
Medičnì Perspektivi, Vol 23, Iss 3(part1), Pp 105-112 (2018)
The frequency of functional voice disorders associated with profession varies from 13,7% to 70%, which requires the timely identification of the risk of developing professional laryngitis, development and implementation of modern effective risk manag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79d3ef1abdac402e85d5039696564e16
Autor:
I.V. Savushina
Publikováno v:
Медична наука України, Vol 14, Iss 1-2, Pp 75-80 (2018)
Relevance. The main causes, which cause voice disruption in teachers can be divided into biological, professional, everyday, psychological. Combinations of two or more factors are possible. Objective. To carry out an analysis of working conditions an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b1a691b52dc432da662b111716fef21