Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"vocational training programmes"'
Publikováno v:
Известия Саратовского университета. Новая серия. Серия Акмеология образования: Психология развития, Vol 11, Iss 4, Pp 294-305 (2022)
Practical training of students in the system of secondary vocational education (SVE) is the most important condition for the development of their ability to be the subjects of the future profession and, accordingly, masters of their craft. The person
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9496bd2bb0d744c486c269d73e8b4ebb
Publikováno v:
Education + Training, 2018, Vol. 60, Issue 7/8, pp. 719-734.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-03-2017-0034
Publikováno v:
Journal of Agriculture and Rural Development in the Tropics and Subtropics, Vol 111, Iss 2, Pp 65-77 (2010)
Krishin Vigyan Kendras-KVKs (Farm Science Centres) have been established by the Indian Council of Agricultural Research in 569 districts. The trust areas of KVKs are refinement and demonstration of technologies, and training of farmers and extension
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6e5e9b1fb6b4124bc6c8d4686a01c32
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Purpose The purpose of this paper is to contribute to research on individual entrepreneurial intention (IEI) by assessing the importance of entrepreneurship education to students in vocational training programmes and using the theory of planned behav
Publikováno v:
Revista Complutense de Educación, Vol 18, Iss 2 (2007)
This paper analyzes the knowledge of pupils finishing the compulsory education about the program of professional qualification. We present some results and conclusions from a study carried out in the Principality of Asturias, with 2,260 pupils, who a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ed337c707ad64cb4b06e43553583c5c1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Voloshina, I.A., Kotlyarova, I.O.
Волошина Ирина Анатольевна, кандидат технических наук, доцент, директор Института дополнительного образования, Южно-Уральский государ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2425::274d37be788e2c002f5e6d30f4ad7602
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/30257
http://dspace.susu.ru/xmlui/handle/0001.74/30257
Autor:
Caves, Katherine Marie, Renold, Ursula
Publikováno v:
KOF Studies, 72
KOF Studies, 72
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::96443f730a2dc642c21f00b201735ac7
https://hdl.handle.net/20.500.11850/119257
https://hdl.handle.net/20.500.11850/119257
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
DIGITUM. Depósito Digital Institucional de la Universidad de Murcia
instname
En el presente artículo se presentan los principales aspectos metodológicos de una investigación realizada con objeto de evaluar los programas de Formación Profesional para el Empleo desarrollados en la Comarca de Alhama de Granada, estos son:
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e7e2c9b5f3219994a58a2de3d5b04bbb
http://hdl.handle.net/11162/101641
http://hdl.handle.net/11162/101641