Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"vocational programs"'
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics, Vol 8, Iss 1, Pp 121-130 (2018)
Although quantitative tools are often employed to examine students’ beliefs in language learning, qualitative interviews can offer further depth and insight on these beliefs, by shedding light on the detail of the experiences behind student percept
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81f22f8713744f71ab5c0615983c8135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hammar, Rickard
Recent reports have indicated that students’ motivation is declining, and that students in vocational programs show particularly low motivation. However, studies show that motivation and Self-Regulated Learning (SRL) strategies are closely intertwi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-63277
Autor:
Zeidan, Lejla
The aim of this study is to investigate Swedish upper secondary school teachers’ statements regarding reading and teaching choices in the English courses. The methods used were a survey in the form of a qualitative questionnaire, and a qualitative
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95167
Autor:
Wetterstrand, Simon
Syftet med studien är att försöka få en djupare förståelse för hur frånvaron ser ut i ämnet idrott och hälsa inom yrkesförberedande program och även hur idrottslärarna arbetar med motivationsarbete. Efter egna observationer under min VFU
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-93272
Autor:
Wetterstrand, Simon
Syftet med studien är att försöka få en djupare förståelse för hur frånvaron ser ut i ämnet idrott och hälsa inom yrkesförberedande program och även hur idrottslärarna arbetar med motivationsarbete. Efter egna observationer under min VFU
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::0176bf93568e0e967799d65944a9d1f2
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-93272
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-93272
Autor:
Zeidan, Lejla
The aim of this study is to investigate Swedish upper secondary school teachers’ statements regarding reading and teaching choices in the English courses. The methods used were a survey in the form of a qualitative questionnaire, and a qualitative
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::9393937f21f7eff0ea842e3a3195349e
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95167
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95167
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Snellman, Emma
The purpose of this study was to increase knowledge about how socio-economic conditions in different groups of students can affect students' perceptions of the subject of social studies. This was done by accounting for, analysing and discussing diffe
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-91301