Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"vocational high school (VHS)"'
Autor:
Dessy Seri Wahyuni
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Vokasi, Vol 11, Iss 1, Pp 59-67 (2021)
This paper aims to resolve the difficulties of implementing competency-based assessment (CBA) in vocational high school while practicing in the workplace. This research was performed employing a qualitative exploratory descriptive (QED) method. The r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a63d8e94edf4d7ab381a69560e0874c
Autor:
Elfi Tasrif
Publikováno v:
COUNS-EDU: The International Journal of Counseling and Education, Vol 5, Iss 4, Pp 196-204 (2020)
The quality of education is largely determined by good school management by supervisors for a better quality of learning, not least in Vocational High Schools. This type of research is qualitative with a case study research design. The main target of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ed88a5d371b4554bba491443040a5bd
Publikováno v:
Journal of Research on English and Language Learning, Vol 3, Iss 1 (2022)
A growing body of literature on need analysis research has been carried out in indifference areas in various countries around the world. However, need analysis study in Indonesian vocational settings situated in marketing programs is still in its inf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9a1a566268347b8864428be62fbd103
Autor:
Sri Waluyanti, Herminarto Sofyan
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Vokasi, Vol 8, Iss 1, Pp 97-107 (2018)
The purpose of research is to produce a tiered teacher qualification standards of competence and qualification assessment levels rise as a guide ongoing professional development of teachers of VHS.Type mix of research methods, approaches Research and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9eb2b459fa2b430fae5ec1b22622c193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Manajemen Perkantoran (JPManper); Vol 6, No 1 (2021): Januari 2021; 69-82
In every organization, employee engagement is one of the keys that affect the performance of individual workers and the organization as a whole. In the context of schools, teacher involvement is also very necessary because it will affect the improvem
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.