Zobrazeno 1 - 10
of 572
pro vyhledávání: '"vocational development"'
Publikováno v:
Central European Journal of Nursing and Midwifery, Vol 14, Iss 4, Pp 1010-1017 (2023)
Aim: The study examines the impact of the acmeological approach to postgraduate education on developing the personal component of nursesʼ professional skills. Design: An experimental study. Methods: The study involved 72 nurses in postgraduate train
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f0d98efb3574158b0208816572d5c39
Autor:
Trice, Harrison M.1
Publikováno v:
ILR Review. Apr58, Vol. 11 Issue 3, p474-476. 3p.
Publikováno v:
International Journal of Education, Vol 11, Iss 2, Pp 136-142 (2019)
This study focused on efficacy of emotional intelligence technique and parental social class in fostering vocational development of secondary school students in Gombe State, Nigeria. Pretest-posttest, control group quasi-experimental design with a 2x
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/279ace1f3a3144fda61492474beb171f
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2006 Dec 01. 76(4), 537-566.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4124414
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Univerzitetska misao / University Review. (15):113-126
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=756829
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.