Zobrazeno 1 - 10
of 11 631
pro vyhledávání: '"visually impaired children"'
Autor:
Santhoshi, Kayithi1 ktejaswi9@gmail.com, Ansari, Khaja R.2, Mekala, Sirisha3, Kala, Tejaswi4, Madala, Manasa V.5, Onteru, Pradeep6
Publikováno v:
Journal of Pharmacy & Bioallied Sciences. 2024 Supplement, Vol. 16, pS1721-S1725. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shankar, Kiran1 (AUTHOR), Arumugham, Meighana1 (AUTHOR), Amer Mohammed, Minhaj2 (AUTHOR), Sandhu, Sunpreet3 (AUTHOR), Bennadi, Darshana4 (AUTHOR), Verma, Jeetu5 (AUTHOR), Pulluri, Saraswathi6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Pharmacy & Bioallied Sciences. 2024 Suppl, Vol. 16, p97-101. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tiejun Zhu, Yujin Yang
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 1, Pp e22996- (2024)
To propose improved and innovative visual-tactile interaction design for visually impaired children, multi-modal combination approaches have been applied, such as voice interaction, touch interaction, and multi-modal systems, what's more, aided cogni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b7652b3c5e744bcafe6710ebddb2868
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 250, Iss , Pp 104544- (2024)
This study examined the sensory profile of three groups of children (those with visual impairment, typical development or autism spectrum disorder) aged 3 to 12. The principal aim was to find out whether the Sensory Profile (SP) of children with visu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a19788e19b74ca0a12bb755282b6727
Autor:
Qi Zhang1,2, Tingzhao Wang1 15047169666@163.com
Publikováno v:
Revista Argentina de Clínica Psicológica. Jan2020, Vol. 29 Issue 1, p728-734. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.