Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"visual line bisection"'
Publikováno v:
Journal of neuropsychology. 9(2)
We studied the effects of optokinetic stimulation (OKS; leftward, rightward, control) on the visuo-perceptual and number space, in the same sample, during line bisection and mental number interval bisection tasks. To this end, we tested six patients
Autor:
Alessia Folegatti, Olga Dal Monte, Marco Neppi-Modona, Patrizia Gindri, Lorenzo Pia, Luigi Cremasco
What is the relationship between numerical and visual space? Here we tried to shed new light on this debated issue investigating whether and how the two forms of representation are associated or dissociated when co-activated. We carried out a series
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fe0220ddf5086920e753e92603822cf5
http://hdl.handle.net/2318/118288
http://hdl.handle.net/2318/118288
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.