Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"visual–motor abilities"'
Publikováno v:
Technologies, Vol 11, Iss 2, p 53 (2023)
Background: The visual system is key to the learning process, preterm births are commonly followed by visual dysfunctions and other neurological conditions. Objective: to measure, analyze and compare the visual efficacy, visual–perceptual, and visu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05ab9d7c697f423fa71ee9fa10eb26e5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haţegan Bodea, Carolina
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes-Bolyai - Psychologia-Paedagogia. 57(1):77-85
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=83179
Autor:
CAROLINA BODEA HAŢEGAN
Publikováno v:
Studia Universitatis Babeş-Bolyai. Psychologia-Paedagogia, Vol 57, Iss 1, Pp 77-85 (2012)
ABSTRACT. This paper establishes the relation between two concepts, the concept of psychomotricity and ADHD, relation reflected by a case study. Fallowing this theoretical framework and detailing executive functions, there can be underlined the main
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7828757576f64b7ba5e035ae73b7275a
Publikováno v:
Journal of Optometry
Purpose To investigate the potential impact of strabismus and amblyopia on visual-perceptual skills (VPS) and visual-motor skills (VMS) of patients according to the type of strabismus, visual acuity (VA), state of binocularity, and sex. Methods This
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Paidéia (Ribeirão Preto), Vol 17, Iss 38, Pp 431-442 (2007)
Paidéia (Ribeirão Preto), Volume: 17, Issue: 38, Pages: 431-442, Published: DEC 2007
Redalyc
Paidéia (Ribeirão Preto), Volume: 17, Issue: 38, Pages: 431-442, Published: DEC 2007
Redalyc
Este estudo explorou eventuais diferenças no desempenho no Bender-Sistema de Pontuação Gradual (B-SPG) entre crianças abrigadas e não abrigadas, considerando-se as variáveis sexo, idade e dificuldade das figuras. Participaram 128 crianças, amb
Research review of relation of visual-motor integration, motor abilities and ontogenetic development
Autor:
Bavčević, Tonči
The previous researches in the field of visual- motor integration are included in this paper. Along with the general considerations of the mentioned term there are also researches related to visual-motor integration as well as those related to develo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::9625642a74fd4c2406f7adda1aacfc98
https://www.bib.irb.hr/773951
https://www.bib.irb.hr/773951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.