Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"visitors' perception"'
Autor:
Mehrinejad Khotbehsara, Elham, Safari, Hossein, Askarizad, Reza, Somasundaraswaran, Kathirgamalingam
Publikováno v:
Facilities, 2022, Vol. 40, Issue 9/10, pp. 617-637.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/F-07-2021-0067
Publikováno v:
Ciência Rural, Vol 49, Iss 2 (2019)
ABSTRACT: This study aimed to comprehend rural tourism marketing through the visitors’ eyes and discuss its sustainability. What makes rural tourism marketing more sophisticated and complex is that it is a service marketing, associated with agricul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0a6f13d363647eb8ca63cb5232f3b86
Publikováno v:
International Review for Spatial Planning and Sustainable Development. 10:133-147
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grigore Vasile Herman, Vasile Grama, Alexandru Ilieș, Bahodirhon Safarov, Dorina Camelia Ilieș, Ioana Josan, Makhina Buzrukova, Bekzot Janzakov, Donatella Privitera, Olivier Dehoorne, Tudor Caciora
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 2; Pages: 1738
Cultural events are relevant attractions in contemporary cities that can be understood as celebrations, but also as agents of urban change. The primary objective of this study is to identify emerging themes in the area of cultural events, especially
Autor:
Ribeiro, Vítor, Remoaldo, Paula, Pereira, Miguel, Gôja, Ricardo, Olga Matos, Freitas, Isabel, Alves, Juliana
Publikováno v:
CIÊNCIAVITAE
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Journal of Information Science Theory and Practice, Vol 8, Iss 1, Pp 56-67 (2020)
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Journal of Information Science Theory and Practice, Vol 8, Iss 1, Pp 56-67 (2020)
Over the years, cultural mapping methods have been used in several applications and contexts, for diverse cultural assets and to create new conditions for the development of local and regional resources. These methods were inspired by the development
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::365c8a855042f216ec4234b9f4b3d8bf
https://hdl.handle.net/20.500.11796/2871
https://hdl.handle.net/20.500.11796/2871
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ciência Rural, Volume: 49, Issue: 2, Article number: e20180651, Published: 11 MAR 2019
Ciência Rural, Vol 49, Iss 2 (2019)
Ciência Rural v.49 n.2 2019
Ciência Rural
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Ciência Rural, Vol 49, Iss 2 (2019)
Ciência Rural v.49 n.2 2019
Ciência Rural
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
portuguesEste estudo teve como objetivo compreender o marketing do turismo rural atraves dos olhos dos visitantes e discutir sua sustentabilidade. O que torna o marketing do turismo rural mais sofisticado e complexo e que ele e um marketing de servic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::137515c7e44d8267d7cc6f19e4931953
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0103-84782019000200931&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0103-84782019000200931&lng=en&tlng=en