Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"visitor attraction"'
Publikováno v:
BMC Plant Biology, Vol 22, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Background The flowers of some species of orchids produce nectar as a reward for pollination, the process of transferring pollen from flower to flower. Epipactis albensis is an obligatory autogamous species, does not require the presence of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12168f5a7b3749b48a9d755412d43e5e
Autor:
Navarro-Ruiz, Sandra, McKercher, Bob
Publikováno v:
Tourism Review, 2020, Vol. 75, Issue 3, pp. 497-509.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TR-02-2019-0057
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clarissa Santoso, Olga Gjerald
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism
Extensive research has been conducted on visitor experience and visitor satisfaction at tourist attractions. Few studies have addressed the influence of different types of on-site factors on visitor satisfaction at heritage sites. This study combined
Publikováno v:
Faerber, L S, Ahrholdt, D, Schnittka, O & Rezvani, Z 2021, ' Multimedia-Guides and Word-of-Mouth in Nostalgic Visitor Attractions: The Case for a German Wax Museum ', Leisure Studies, vol. 40, no. 5, pp. 682-697 . https://doi.org/10.1080/02614367.2021.1909109
Investing in multimedia-guides is discussed as a strategic decision for visitor attractions. Previous research shows that multimedia-guide usage increases customer interaction and satisfaction. However, current literature lacks empirical evidence on
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2010 Mar 01. 277(1682), 739-746.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40506178
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brian Garrod, David Dowell
Publikováno v:
Tourism and Hospitality; Volume 1; Issue 1; Pages: 1-19
The theory of the ‘experience economy’ contends that consumers no longer achieve satisfaction from consuming products but from the experiences they receive while doing so. Producers should therefore actively manage the four experience ‘realms
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8185127eba0091975dec112be295ad9c
https://hdl.handle.net/10023/20987
https://hdl.handle.net/10023/20987