Zobrazeno 1 - 10
of 4 395
pro vyhledávání: '"vision communication"'
Autor:
Ji, Dan1,2 (AUTHOR) jidan@sjtu.edu.cn, Gong, Jiankun3,4 (AUTHOR) jk_gong@um.edu.my, Guo, Zheng5 (AUTHOR) wshgz@163.com
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Oct2024, Vol. 14 Issue 10, p902. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2023, Vol. 13 Issue 4, p1-20. 20p.
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 10, p 902 (2024)
Vision communication (VC) is an important way for leaders to express their ideas about a blueprint of the future to convince employees that their work is valuable and meaningful in total quality management. This research studies the influence of visi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79e8ec420b054e3983c3e6fb68708bf7
Publikováno v:
Academy of Management Annual Meeting Proceedings. 2024, Vol. 2024 Issue 1, p1-6. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Venus, Merlijn1 (AUTHOR) mvenus@uva.nl, Johnson, Russell E.2 (AUTHOR), Zhang, Shuxia3 (AUTHOR), Wang, Xiao-Hua (Frank)4 (AUTHOR), Lanaj, Klodiana5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Management. Sep2019, Vol. 45 Issue 7, p2666-2684. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.