Zobrazeno 1 - 10
of 211
pro vyhledávání: '"viscoelastic continuum damage"'
Publikováno v:
Case Studies in Construction Materials, Vol 21, Iss , Pp e04001- (2024)
Polyphosphoric acid (PPA)-modified asphalt is cost-effective and efficient, but its rheological properties over a wide temperature range and the correlation among various indicators require further quantitative analysis. Therefore, this study focuses
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/350b8287e9e0441d9ba4a89a018fdfef
Publikováno v:
Case Studies in Construction Materials, Vol 19, Iss , Pp e02671- (2023)
A more technically accurate approach to predict fatigue life of asphalt mixtures can enhance the precision of performance evaluation for asphalt pavements. This study applied the viscoelastic continuum damage mechanics (VECD) to investigate the fatig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5b3d562939e4c2ca346582a487c22ac
Publikováno v:
Journal of Traffic and Transportation Engineering (English ed. Online), Vol 9, Iss 5, Pp 808-835 (2022)
New pavement construction techniques and the increased use of recycled materials have led to unexpected and premature pavement failure in recent years. The pavement's exposure to daily and seasonal extreme temperature and repeated vehicular loads acc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2c82a6c9cf24666ac0cd34119a30902
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sara Spadoni, Lorenzo Paolo Ingrassia, Eugenio Mariani, Fabrizio Cardone, Francesco Canestrari
Publikováno v:
Case Studies in Construction Materials, Vol 17, Iss , Pp e01451- (2022)
In the last decade, warm mix asphalt (WMA) technologies have undergone a strong development in the pavement sector. In fact, the reduction of the production and compaction temperatures up to 40 °C with respect to the conventional hot mix asphalt (HM
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52434f81561848c0896861ee8ff2ab44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.