Zobrazeno 1 - 10
of 501
pro vyhledávání: '"virtual simulation experiments"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hui Zhu1, Jin Xu2,3, Penghao Wang2, Hongyi Liu4, Tao Chen4, Zhijia Zhao4, Lindan Ji3,4 jilindan@nbu.edu.cn
Publikováno v:
Medical Education Online. Dec2023, Vol. 28 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Background The swift transition to online teaching in medical education has presented the challenge of replicating in-class engagement and interaction essential for active learning. Despite online team-based learning (TBL) offering potential
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f3ff56c71bc4c1cba70321fcca1f0e5
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Background Virtual simulation experiment is a vital component of higher education digitalization, emerging from the deep integration of specialty disciplines and information technology. Chinese universities have invested heavily in the const
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38edebb0ce134ff28fe7488ac05895b1
Publikováno v:
University Chemistry. 2024, Vol. 39 Issue 2, p83-88. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jichu yixue yu linchuang, Vol 41, Iss 3, Pp 456-458 (2021)
Objective To evaluate the teaching effects of physiological virtual simulation experiments. Methods In spring semester of 2020, virtual simulation experiments were applied in the physiological experimental course in Peking University Health Science C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89ccf52552f74e0d9c3f65e05eefc94e