Zobrazeno 1 - 10
of 296
pro vyhledávání: '"virtual school"'
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning, 2022, Vol. 35, Issue 9, pp. 22-37.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JWL-05-2022-0052
Autor:
Emil LAZĂR, Maria-Rocselana VERDEȘ
Publikováno v:
Analele Universităţii din Craiova. Psihologie, Pedagogie, Vol 44, Iss 2, Pp 244-254 (2022)
The adaptation of pre-university education units to changes in their external environment and finding the best managerial solutions, effective organizational strategies in achieving this adaptation (the specific context is that of the Online School)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/848878d8bb224405920c6c6ff97e8635
Autor:
Dennis Beck
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
During the COVID-19 pandemic it was clear that not all schools were equally prepared to adapt to the challenges of online learning. While many traditional public schools struggled to transition to remote teaching, cyber charter schools–which alread
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c0b087b0a5c4393ab2d0bf9e689cef5
Autor:
Lazăr, Emil, Verdeş, Maria-Rocselana
Publikováno v:
Analele Universității din Craiova, seria Psihologie-Pedagogie / Annals of the University of Craiova, the Psychology-Pedagogy series. 44(2):244-254
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1102822
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
Virtual schooling in America is a complex notion, one riddled with simultaneous claims of provenance coupled with poor achievement results when compared to other forms of schooling. Recruitment practices for virtual schools, specifically available te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a2b8c199c344ed3a27f13b28eb79022
Autor:
Szlosek, Franciszek
Publikováno v:
Labor et Educatio. (9):59-65
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1059510
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 52, Iss , Pp 101038- (2021)
Adolescent males and females differ in their responses to social threat. Yet, threat processing is often probed in non-social contexts using the error-related negativity (ERN; Flanker EEG Task), which does not yield sex-specific outcomes. fMRI studie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e452928d63d4f22a9084d5a26279cb4
Autor:
Hnatiuk, Michał
Publikováno v:
EDUKACJA. 151(4):91-104
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=979787