Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"virtual program"'
Publikováno v:
Frontiers in Sports and Active Living, Vol 5 (2023)
IntroductionRegular physical activity is important for positive health outcomes yet, most individuals do not meet physical activity guidelines. Recent studies show that one in five Canadians aged 15 or older have one or more disabilities, yet as a po
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97b856fe0b7641428d669f176c58b769
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پژوهشهای کاربردی روانشناختی, Vol 11, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
The goal of this research is to measure the effectiveness of Blended Teaching Method of Face to Face and virtual PCIT based on Eyberg’s approach on the relationship between the mother and her child with behavioral disorders, The Tehran preschool ch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e42ca3a9579e4a6d9637d4c65d9d01d6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colleen Dell, Linzi Williamson, Holly McKenzie, Ben Carey, Maria Cruz, Maryellen Gibson, Alexandria Pavelich
Publikováno v:
Animals, Vol 11, Iss 3, p 914 (2021)
In 2015, the University of Saskatchewan PAWS Your Stress Therapy Dog program partnered with St. John Ambulance for therapy dog teams to visit our campus and offer attendees love, comfort and support. We recognized at the start of the COVID-19 pandemi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db8b70211fe8452997997a30b1e5318c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.