Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"virtual learning groups"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
In the future of higher education, student learning will become more virtual and group-oriented, and this new reality of academic learning comes with challenges. Positive social interactions in virtual synchronous student learning groups are not self
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce5e033465b2408f8bdbf7f21fe3610d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anja Kassel
Publikováno v:
Forum: Qualitative Social Research, Vol 3, Iss 3 (2002)
In this revised dissertation Roland BADER concentrates on outer-school media pedagogic and interactional concepts of learning. Learning and social psychological concepts, for example activity theory, are described, as well as learning communities. Ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0276ab2ac0f429cb6f6fd1c58633ef1
Autor:
Kassel, Anja
Publikováno v:
Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, 3, 3
In dieser überarbeiteten Dissertation beschäftigt sich Roland BADER ausführlich mit dem Handlungsfeld der außerschulischen Medienpädagogik und interaktionistischen Konzepten des Lernens. Lern- und sozialpsychologische Konzepte wie beispielsweise
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/9560
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFRGSUniversidade Federal do Rio Grande do SulUFRGS.
Essa tese busca compreender as maneiras pelas quais estudantes do PROEJA se utilizam das Tecnologias da Informação e Comunicação no seu saber-fazer subsequente, uma vez que os egressos dessa modalidade educacional devem tornar-se cidadãos e prof
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10183/60938
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.