Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"virtual fitting rooms"'
Autor:
Bondarenko Olena S.
Publikováno v:
Bìznes Inform, Vol 8, Iss 547, Pp 316-321 (2023)
The aim of the article is to study the features of the integration of holistic marketing and digital technologies, allowing to transform the fashion industry and provide brands with the opportunity to find novel ways to express their identity and int
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a507f2c4e3e475bbef69a1ffadb2b77
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Project Work presented as the partial requirement for obtaining a Master's degree in Statistics and Information Management, specialization in Marketing Research and CRM Virtual Fitting Rooms (VFRs) have emerged as a promising technology for the eyewe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1437::d2bf31a961e3ed837e6ad58f54b0f1c5
https://hdl.handle.net/10362/152361
https://hdl.handle.net/10362/152361
Autor:
Dana, Sivan, Music, Alina
Datum: 2023-05-31 Nivå: Kandidatuppsats i Företagsekonomi, 15 högskolepoäng Institution: Akademin för Ekonomi, Samhälle och Teknik, Mälardalens Universitet. Författare: Sivan Dana, Alina Music Titel: Hur kan konsumentens returbeteende vid onl
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-62766
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.